Subject: Palun tõend üdhooldusteenuse pakkumiseks
From: "Merike Merirand - Pihlakodu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Apr 2025 11:50:29 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastavalt telefonivestlusele täiendan taotlust

Tõend väljastada:  Sotsiaalkindlustusamet

Teenus:  Väljaspool kodu osutatava üldhooldusteenus

Voodikohtade arv: esialgu 116 voodikohta

Palun kiiret vastust, kuna kliendid ootavad majutumist.

Heade soovidega

Merike Merirand

From: Merike Merirand - Pihlakodu
Sent: kolmapäev, 23. aprill 2025 08:06
To: [email-masked]
Cc: Evelin Donner - Pihlakodu Tartu <[email-masked]>
Subject: Palun volitus päästeameti portaali ja väljastatad
üldhooldusteenuse pakkumiseks

Tere Margo

Edastan Tartu Pihlakodu kohta volituse Evelin Donnerile Päästeameti
ohutusportaali, et saaksime enesekontrolliplaani ja operatiivkaardi
esitada.

Lisaks Meil on vaja Päästeametilt kirja üldhooldusteenuse osutamiseks

Tuleohutusalane hinnang

Vastavalt Teie 23.04.2025 esitatud taotlusele, anname tuleohutusalase
hinnangu aadressil Põllu tn 1a, Tartu linn, Tartu linn, Tartu maakond,
50303 Pihlakodu kohta. Soovite eelpoolnimetatud hoones majutada kliente.

Lõuna päästekeskuse ohutusjärelevalve büroo nõunik Margo Lempu teostas
22.04.2025 kontrollkäigu eelpoolnimetatud hoones. Paikvaatlusel
tuleohutusalaseid rikkumisi ei tuvastatud. Hoone ja selle osad vastavad
tuleohutusnõuetele.

Parimate soovidega

Merike Merirand

juhatuse liige

PIHLAKODU AS

Tel. +372 5349 0297

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.pihlakodu.ee <http://www.pihlakodu.ee/>